Θλιβερό από τη μια, αλλά…


Σκέφτηκα, να αναβάλλω για άλλη μια φορά το post που έχω ετοιμάσει με τις ιστορίες δύο γιαγιάδων (αρχικά προοριζόταν για τη μέρα της γυναίκας) και να βάλω ένα κείμενο που μου στείλανε και μου θύμησε ένα παλιό βιβλίο που λεγόταν, «ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ» και είχε για περιεχόμενο, «μαργαριτάρια» από εκθέσεις μαθητών Γυμνασίου. Είναι θλιβερό από τη μια, για το μορφωτικό επίπεδο κάποιων παιδιών (ευτυχώς όχι των περισσσότερων), αλλά από την άλλη οφείλω να ομολογήσω ότι όσες φορές κι αν το έχω διαβάσει από προχθές που το πήρα, ξεραίνομαι στα γέλια. Για δείτε κι εσείς.

Καλή εβδομάδα.
Π.

Τα μαντολίνια, είναι κι αυτά εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα .(Γυμνάσιο Αθήνας)

Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας, άμα δεν λουζόμαστε συχνά. (Γυμνάσιο Πάτρας)

Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικόν, μισός γυναίκα και μισός άλλο πράμα, απερίγραπτης ασχήμιας και τελείως εξαγριωμένος με την κατάστασή του.(Γυμνάσιο Θεσπρωτίας)

Ο Κωνσταντίνος Καντάφης  ήτανε  Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη
της  Αλεξάνδρειας.  (Γυμνάσιο Αθήνας)

Όταν ο Οδυσσέας  γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες
και την Πηνελόπη  να τους δουλεύει στο φουλ. (Γυμνάσιο Θήβας)

Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του  τσατσάρα. Ο γιος του
Νορέγιεφ.  (Γυμνάσιο  Αθήνας)

Tα Χερουβίμ και τα Σεραβίμ ήταν  μικρά αγγελάκια που πετούσαν δεξιά-αριστερά στο πλάι των μεγάλων  αγγέλων. Τα Χερουβίμ χερούβιζαν (δεξί πέταγμα) και τα Σεραβίμ  σερούβιζαν (αριστερό  πέταγμα). Στην ανάγκη υπήρχαν και τα  Πτερουβίμ για πέταγμα κατευθείαν στη μέση. (Από διαγώνισμα Θρησκευτικών, Γυμνάσιο Κορίνθου)

Το τετράγωνο  της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι πάντοτε. (Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Η κυριότερη αιτία της  εξάτμισης είναι η φωτιά κάτω από το κατσαρολάκι. (Γυμνάσιο  Κορίνθου)

Η σοβιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες.  Στη Σερβία φοράνε σερβιέτες. (Γυμνάσιο Κορίνθου)

Ο  πρατήρας είναι λέξη δυσανόητη, δηλ. με δύο έννοιες. Μια όταν είναι σε ηφαίστειο και μια αν δουλεύει σε πρατήριο. (Γυμνάσιο Αθήνας)

Οι βηταμίνες βρίσκονται  ακριβώς ανάμεσα από τις αλφαμίνες και τις γαμαμίνες.(Γυμνάσιο   Θεσσαλονίκης)

Το ακριβώς αντίθετο της  Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και  θάλασσα. Πράγματα του Σατανά. (Λύκειο  Ξάνθης)

Η μπανάνα  στα ελληνικά γράφεται όπως και στα αγγλικά, δηλαδή με  ένα μπα και δύο να.  (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Τα 6 χαρακτηριστικότερα  ζώα του Βόρειου Πόλου είναι 3 αρκούδες και 3
φώκιες.      (Γυμνάσιο  Αθήνας)

«Οι Δέκα Εντολές  γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην
Πλάκα. Ήταν  όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες». (Γραπτό υποψηφίου για την Σχολή  Αστυνομίας).

15 Σχόλια στο “Θλιβερό από τη μια, αλλά…”

      dimitrisp
      21 Μαρτίου 10 στις 23:08

      είναι πραγματικά απίστευτα τα μαργαριτάρια…αλλά ναι αυτή την παιδεία έχουμε και τέτοια φρούτα θα γευόμαστε γιατί άλλα πράγματα μας ενδιαφέρουν…ποιός κάθεται τώρα να ασχοληθεί με τα παιδιά μας;
      στην 1η γυμνασίου ο γιος μου έχει να διαβάσει τόσο κακογραμμένα βιβλία που δύσκολα βρίσκεις αρχή μέση και τέλος…όποιος καθηγητής έχει όρεξη και μεράκι προσπαθεί με πολύ κόπο να δουλέψει, να διδάξει κάτι…αρκετοί έχουν, και όχι άδικα θα έλεγα, παραδοθεί…εμείς πρέπει να δουλεύουμε για τα φροντιστήρια.
      είμαστε για γέλια και για κλάματα…
      καληνύχτα και φιλιά!

      Fwtino_Asteraki
      21 Μαρτίου 10 στις 23:23

      Χαχαχαχαχαχαχα!Πολύ πλάκα είχαν..έχω δει πολλά κοριφέα και γω!υπάρχουν πολλά βιβλιάρακια με τέτοια μαργαριτάρια…
      Πιάστε ένα καλό ακόμα! Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό..Παθητική φωνή : Ο λαγός με κυνηγάει…. χαχαχαχαχα!

      Καλό βραδάκι να έχετε και όμορφα ονειράκια! 🙂

      Margo
      22 Μαρτίου 10 στις 1:45

      Ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να γελάσω έτσι!!!
      Ακόμη γελάω :)))))
      Βέβαια δε θα γελάω καθόλου αν τα πετάνε τα παιδιά μου.
      Καλή βδομάδα εύχομαι!

      ainafets
      22 Μαρτίου 10 στις 9:19

      Όλα τα καταλαβαίνω (!) μόνο ένα…δεν το «πιάνω»:
      Οκ, Ο Τσάρος, η γυναίκα Τσάρα, η κόρη τσατσάρα…αλλά ο γιος Νορέγιεφ???
      Προτίνω να διαβάζουμε κάθε πρωί, αυτό το ποστ, για να ξεκινάει καλά η μέρα μας!
      Πάω να πάρω την βηταμίνα μου…
      ΑΦιλάκια!

      Μαρία
      22 Μαρτίου 10 στις 10:28

      χμ… -τι μερους του λόγου είναι ο δήμαρχος
      -επίθετο!
      -επίθετο;;;!!!!! και πως είναι τα τρία γενη;
      -Ο δήμαρχος, η δημαρχεία, το δημαρχείο…!!!!

      Καραπιπέρης Γιάννης
      22 Μαρτίου 10 στις 10:56

      «Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα».

      «Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση».

      «Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας».

      «Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ».

      «Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες».

      «Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν».

      «Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον».

      «Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι».

      «Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια».

      «Ο κύκλος είναι μια γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει».

      «Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη».

      «Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου».

      Υ.Γ. (Μεταξύ μας, για την Πηνελόπη και τους ανεμιστήρες ο πιτσιρικάς δεν είχε κι άδικο! 😉 )

      marilia
      22 Μαρτίου 10 στις 17:17

      Γιατί, ρε γμτ, κάποιοι τα εξέδωσαν σε βιβλίο και παίρνουν χρήματα απ’ τις πωλήσεις;;;;;;;;; Εγώ δουλεύω ΜΟΝΟ έξι (6) χρόνια και έχω ΈΝΑ ΣΩΡΟ τέτοια στα συρτάρια μου!!!!! Κατά καιρούς τα βάζω και στο μπλογκ. Φέτος που έχω μικρά, και οι μαμάδες τους τις ανοησίες τις θεωρούν χαριτωμένες, όταν έρχονται να τις ενημερώσω, τους πετάω κι από κάνα καλό, έτσι, για να χαλαρώνει το κλίμα. Γελάνε. Γιατί ποτέ δε λέω ποιο παιδί είπε τι. Αν έλεγα, θα γελούσαν; Κι αν δε γελούσαν, γιατί δεν κάνουν κάτι γι’ αυτό; Γιατί δε φταίει ο δάσκαλος κι ο καθηγητής. Κανείς μας δεν είπε για «τσατσάρες» και «τρίχες κατσαρές». Οι συνειρμοί γίνονται και τα μαργαριτάρια αμολιούνται για να γεμίσουν κάποιες κόλλες διαγωνισμού. Ε, ας… καεί το ρούτερ στο σπίτι, ας σπάσει η κεραία της Νόβα, ας εκραγεί η παιχνιδομηχανή και θα δείτε πόσο θα μειωθούν τα έσοδα όσων εκδίδουν τα μαργαριτάρια σε βιβλία.

      Ήμουν σαφής ή να το ζωγραφίσω;

      Υ.Γ. Κι εγώ μέχρι δακρύων ερχόμουν όταν διόρθωνα, ειδικά γραπτά μεγάλης τάξης. Αλλά πάντα τα δάκρυα ήταν ανάμεικτα…

      νατασσΆκι
      22 Μαρτίου 10 στις 21:30

      Δε νομίζω πως φταίει το ρούτερ/παιχνιδομηχανή/νόβα ή ό,τι άλλο, για τα μαργαριτάρια -δεν μπορώ να ψάξω τώρα, αλλά έχω βρει αντίστοιχα από την εποχή του μπαμπά μου ακόμα

      Τα παιδιά πάντα είχαν, έχουν και θα έχουν φαντασία, και θα κάνουν συνειρμούς παράξενους για τα δικά μας αυτιά

      Με ενοχλούν, το ομολογώ, και ευτυχώς ο Άκης δεν έχει τέτοιους, αλλά τα καταλαβαίνω από την άλλη -έχουν χίλια καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να διαβάζουν σχολικά βιβλία.

      🙂 🙂 🙂 🙂

      marilia
      22 Μαρτίου 10 στις 22:44

      Νατασσάκι, δε θέλω να καταχραστώ το χώρο και να διαφωνήσω, αλλά θα περιοριστώ σε ένα μόνο: τα παιδιά που κάνουν έστω και δύο μόνο από τα χίλια καλύτερα πράγματα απ’ το να διαβάζουν σχολικά βιβλία, δεν κάνουν τέτοιους συνειρμούς! Και αυτά δεν είναι αποτέλεσμα φαντασίας, αλλά αδιαβασίας, απαιδευσιάς και άγχους να γεμίσουν με ό,τι να ‘ναι μία κόλλα! Και, φυσικά, δεν έχω ακούσει ποτέ γονιό να αναλαμβάνει την ευθύνη. Πάντα φταίει ο δάσκαλος ή… τα βιβλία. Καλά κάνουν, λοιπόν, και μας γράφουν τέτοια και καλά κάνουν και οι συνάδερφοι που τους τα κολλάνε στο κεφαλάκι δημοσιεύοντας τέτοια… μαργαριτάρια.

      Καληνυχτοφιλία

      Καραπιπέρης Γιάννης
      23 Μαρτίου 10 στις 0:40

      Όχι, αυτά τα μαργαριτάρια είναι καιρό πριν… άλλωστε τα σημερινά παιδιά έχουν την ευκολία του’ ρουτερ’ που αναφέρεις marilia…(και αν καεί το ρούτερ, θα πάρουν άλλο- μη σου πω ότι θα κάνουν upgrade το firmware και θα το φτιάξουν).
      Δεν έχουν να κάνουν ούτε τα βιβλία που διδάσκονται με ISBN ληγμένο, δεν έχουν τη στενομυαλία γονέων, κηδεμόνων και καθηγητών που περιμένουν να βγουν στη σύνταξη, θέλουν και ζητάνε F5 … Refresh… και καλό είναι να τους το προσφέρουμε, όχι μέσα από τυχόν ‘φίλτρα’ που μας έμαθαν κάποιοι, καλό είναι να μάθουμε στα παιδιά μας να φιλτράρουν μόνα τους…
      Και μη μένουμε γραφικοί με τις αμπάριζες, τα ποδήλατα και τις αλάνες… Αν ασκούμε ακόμα το επάγγελμα και το λειτούργημα γονιού κι εκπαιδευτικού πρέπει να μάθουμε και το net, και το social networking, και τα μαργαριτάρια, και την wiki, και τις παιχνιδομηχανές και πολλά άλλα…
      Ένα παιδί τα μαθαίνει όλα, ο γονιός μένει πίσω (γιατί βαρέθηκε), πάρτε το χαμπάρι…
      Και ειδικά από εκπαιδευτικούς δεν σηκώνω κουβέντα.. σας υποχρέωσαν με τα netbooks κι ένα 60% δεν ξέρετε που παν τα 4… -ξέρετε πόσα netbooks έχω σετάρει λόγω δουλειάς? Δεν πειράζει, ξέρουν τα παιδιά ή αυτά θα μάθουν, εσείς ποτέ… ΔΕΝ έιναι για όλους, αρκετοί κάνετε θαύματα παιδαγωγικά και συνεχίστε έτσι…
      Άλλωστε δε θα αφήναμε τα μονάκριβά μας να παίζουν στους δρόμους σήμερα, έτσι δεν είναι, ώ τέλειοι και αλάνθαστοι εσείς ?!!!!
      Το πρώτο πράγμα που θα μάθω στα παιδιά μου θα είναι ΠΩΣ θα μάθουν να ψάχνουν και ΠΩΣ θα μαθαίνουν… και δεν θα τους κάψω κανέναν router, αλήθεια πώς σου ήρθε αυτό, εκπαιδευτικός γαρ?

      marilia
      23 Μαρτίου 10 στις 15:05

      Δεν υπήρξα ειρωνική, ούτε προσβλητική, «ω, τέλειε»!
      Τις ΝΤ τις χρησιμοποιώ και θα τις χρησιμοποιώ και από συνέδριο σε συνέδριο με βρίσκεις και για τη χρήση τους φωνάζω. Αλλά δεν μπορεί εμένα να μου φέρνει το πρωτάκι και να συναρμολογεί (που λέει ο λόγος) το νετμπούκι και να μην ξέρει να πιάσει το μολυβάκι του. Ούτε και μπορεί να μου στέλνει τριτάκι (σήμερα μόλις!) που στην ερώτηση: «Ποιος ξεκίνησε την Ελ. επανάσταση του ’21;», να σου απαντά «ο Αλέξανδρος… Θεοτοκάτος» (βλέπε μεσημερινή -αγαπημένη μου δηλώνω- σειρά). Κανείς δεν υποστήριξε τις «αλάνες» και την έτοιμη γνώση. Απλά, καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του για τον κοινό στόχο: Την εκπαίδευση και την παιδεία μας (κι όχι τους).

      Έχουμε και δουλειές. Μικρότητες τέλος.

      Φιλιά

      Hengeo
      23 Μαρτίου 10 στις 17:19

      Ανάμεικτα συναισθήματα δημιουργούνται και σε εμένα.

      Γέλιο από τη μία με τα αστεία μαργαριτάρια, προβληματισμός από την άλλη για την πραγματικότητα που δείχνουν. Χαρά για την άφθονη φαντασία, λύπη επειδή με τον τρόπο που δουλεύει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, η φαντασία θα θυσιαστεί στο βωμό της διδασκαλίας.. (Μιλάω γενικά, προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα.)

      Καραπιπέρης Γιάννης
      23 Μαρτίου 10 στις 21:15

      Marilia, κρίνοντας από το blog σου κάνεις φοβερή δουλειά, αλλά εγώ στέκομαι στην πλειοψηφία των συναδέλφων σου. Για την αγωγή στο σπίτι δε μιλάω, άλλο θέμα αυτό, δεν ξέρεις τι κατάσταση επικρατεί σε κάθε οικογένεια, το έργο κάθε εκπαιδευτικού είναι να δίνει γερές βάσεις στο παιδί για το μέλλον του. Απλώς ‘αρπάχτηκα’ από το ‘κάψιμο’ του router ή της nova…
      Kαι μην έχεις την απαίτηση από ένα τριτάκι (ούτε δημοτικού ούτε γυμνασίου και πολλές φορές ούτε λυκείου) να καταλάβει το έργο του Υψηλάντη και του κάθε Υψηλάντη.
      Θα το καταλάβει αύριο μεθαύριο όταν βγει στη κοινωνία και θα κληθεί ίσως να γίνει ο επόμενος επαναστάτης.
      ΥΓ ( Δεν νομίζω να ήμουν ειρωνικός ούτε προσβλητικός απέναντί σου. Και δεν απευθύνθηκα σε σένα προσωπικά, αλλά στον κάθε εκπαιδευτικό. Ευχαριστώ πάντως για το ‘τέλειος’, το αξίζω, άλλωστε η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους 😉 )

      Φιλιά δε συνηθίζω να δίνω, τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς τούς έχετε όλοι ανεξαιρέτως…

      ΚΩΣΤΑΣ
      17 Μαΐου 10 στις 21:37

      …και ο Λεωνίδας με τα λίγα περσικά που ήξερε είπε…»Μολών λαβέ»(αληθινό μαργαριτάρι μαθητή)

Σχολιάστε