Το Λούνα Παρκ της Γλώσσας. Τα επιρρήματα

Με την ευκαιρία των γενεθλίων του blog, έκανα έναν έλεγχο στις κατηγορίες των posts κι έτσι ανακάλυψα ότι κάποιες τις έχω παραμελήσει . Μία από αυτές είναι το «Λούνα Παρκ της Γλώσσας», που είναι βίντεο για τα 10 μέρη του λόγου και που τα είχα κάνει πριν κάμποσα χρόνια για την Εκπαιδευτική τηλεόραση και που όπως έχω μάθει, τα βίντεο αυτά χρησίμεψαν σε Δασκάλες και Δάσκαλους  του Δημοτικού, σε κάποια Σχολεία. Έχουν μείνει μόνο τρία επεισόδια – τα Επιρρήματα, οι Αντωνυμίες και οι Μετοχές –  κι  έτσι λέω σήμερα  να ανεβάσω τα Επιρρήματα. Ελπίζω να σας αρέσουν γενικότερα.
Καλή εβδομάδα.
Π.

 

 

ένα σχόλιο στο “Το Λούνα Παρκ της Γλώσσας. Τα επιρρήματα”

      melita
      14 Φεβρουαρίου 16 στις 20:20

      Μα τι ωραία σειρά! Είστε χρόνια μπροστά…

      Το εκπαιδευτικό ενδιαφέρον είναι στο πώς μεταφέρετε πληροφορίες μέσω της μνήμης στους μαθητές. ΄Οχι στο τι μαθαίνουν, αλλά στο πώς μαθαίνουν.
      ΄Εχουμε την αισθητηριακή μνήμη, όπου εκεί επιλέγουμε, δεχόμαστε ή απορρίπτουμε τις πληροφορίες που λαμβάνουμε από το περιβάλλον, τη μνήμη εργασίας, όπου εκεί περιέρχονται οι πληροφορίες που έχουν επιλεγεί και παραμένουν για ορισμένα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια έχουμε τη μακρόχρονη μνήμη, όπου εκεί παραμένουν αποθηκευμένες οι πληροφορίες για απροσδιόριστο χρόνο μέχρι να χρειαστεί να τις χρησιμοποιήσουμε, αφού προηγουμένως ενσωματώνονται σ’ αυτά που ήδη γνωρίζουμε.

      Για την καλύτερη λειτουργία της μνήμης χρησιμοποιούνται μνημονικές τεχνικές. Εσείς μέσω της συγκεκριμένης σειράς χρησιμοποιήσατε την »τεχνική της αλυσίδας», που τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από μικρές ιστορίες που συνοδεύονται από ήχο, εικόνα και τραγούδι. τη »μνημοτεχνική του χώρου», όταν συνδέουμε αντικείμενα με συγκεκριμένο τόπο προκειμένου να τα θυμηθούμε και τη φαντασία και το χιούμορ, απαραίτητα συστατικά της παιδικής ηλικίας!

Σχολιάστε